Söndagkväll, wey

SVERIGE-FINLAND!

Försöker hänga med så mycket som möjligt.
Alla är bänkade framför tv, så jag hänger väl på jag med.

Denna helg har varit väldigt...annorlunda!
ingen har varit hemma, och det har inte hela tiden vart som det ska.
Men nu hoppas jag att alla kommer hem ikväll iaf.
Som tur var kom agge hem igårkväll så jag kunde umgås med henne.
På fredag äre då tänkt att jag ska åka till Linköping, självklart när alla
är hemma så åker jag. Men det är det väl värt <3


....det är fan tragiskt!

religion hela dagen imorn.
Skulle lika gärna bara kunna vara hemma, soooova.
JESUS, HALLELULJAH!

10dagar till mösspåtagning.
12dagar till balen.
26dagar till lärarmiddagen
29dagar till student

BIRD, BIRDIE BIRDIE!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0