- asså , vi går inte ihop i ett kök .



image50

Innebandyboll?
Ja,många, iaf mina närmaste vänner vet att jag och innebandy inte kommer så bra överens. Men ja, har man en pojkvän som spelar så är det väl bara att börja ÄLSKA det . Och fredagens upplevelse var enorm. OM ni sett mjig hade ni förmodligen skrattat ihop med Kim. En hysteriskt gråtande malin som när Nikke säkrar segern. Ja, derby var det alla gånger. En hall som rymmer 480 och på läktarn sitter det 525 skrikande supportrar, där ibland jag!

Resultatet efter sjuka dramatiska 60 minuter slutade 13-10 till Mjölby. Av Mjölbys 13 stog Nikke för 5 mål och 2 assist.. Bäst i mina ögon självklart, sjukt stolt :)

Min femte dag här. Som vanligt har jag det underbart.
Bakade muffins idag iaf. Resultatet blev väl inte riktigt som förväntat, men goda ändå ! Eller. Jag har ätit godare måste jag säga, Tro faktiskt att Carina och Leif också gjort det. Men vafan. Vi åstadkom iaf något tillsammans i köket med bara några delade meningar .

Imorgon blir det stan . Finns så sjukt mycket mera här än hemma. Blir så arg. Så det gäller att passa på. Blir väl även en matbit. På kvällen tränar nikke så då ska jag städa.

Mitt första stryktips gick inte vägen, 9rätt - inga pengar !

Nu ska vi se heroes.
Sen sova. Godnatt !

Nikke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0