dramatiska tag .


Mammisen fyller år idag!
även köpt present till henne , på IKEA såklart : )
även en present som jag själv vill ha, såklart!
En bra dag, med mycket gott och sliskigt .

Mitt under hela firandet fick ajg ett ryck och bad
Agge klippa av mig luggfan. Är så less på allt
jävla hår nu. färgen, frisyren ALLT! så då blev det så.
Nu har jag lugg, javisst! men kan ju fortfarande he den
åt sidan om det skulle vara så, men raklugg blev det.
Vill färga det också, men jag vet inte. Sist ångrade jag mig!
Ja nåt får det blir. Less är jag!

Ingrid ringde även om tider till mig.
Så när ajg ändå var där ute så gick jag upp.
Har fått lite tider nu fram till annandagen.
Känns skönt. Absolut. bara hoppas nu att jag får
förlängt kontrakt nu också. Vill så gärna vara kvar : )

Jag längtar till jul har jag kommit på.
till stämningen och all mat och presenter.
Okej , maten är god 5 minuter men ändå.
Längtar till nyår också. Känner att det kommer bli så kul.
basta, sola, dricka öl och må allmänt gott i fjällerna med alla
underbara vänner OCH pojkvän i hela fem dagar, I love it <3

Imorn ska jag hjälpa Lina och vara barnvakt till Tilde.
Måste även köpa present till danne imorn.
Jaja, en dag i taget.

väntar på agge nu , hon må väl komma snart!
Hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0