I´m home!


ja nu är jag hemma.. efter mkt om och men.
jag hade ju ganska lång tid bestämt att jag skulle åka hem idag.
Men att boka biljett lång tid före var inte planerna. Så när det är dax så ligger alla
biljetter mellan 800-1300:- vilket jag tycker är ganska dyrt. eller ja dyrt! Så jag och
min mamma börjar med budgivning på Tradera.com. Både till Sthlm och hem till
Sundsvall. Slutar med att tåget till Sthlm steg för mkt så det förlorade jag. Så vi beställer
i hopp om att jag ska vinna den andra biljetten ändå en resa till Stockholm från Lkpg.
med risken att jag helt enkelt kan hamna bara i Sthlm. Så klockan 16 idag skulle jag åka.
Budgivning till sundsvall avslutades idag 12:30. Så ja, ren chansning. Låg på ett bra bud
länge, 31 kronor. 5 minuter kvar tills det skulle avslutas dog Nikkes internet , yes! Sprang
upp till datorn i köket där det däremot funkade. Såklart hade någon laggt högre bud men
jag vann ändå. Men fick den för en hundring. Så ja jag är hemma , välbehållen : )

Varit borta ett tag nu. Känns konstigt att vara hemma igen , men också skönt såklart.
Känns jobbigt bara att veta att det inte blir nån Nikke förän 26dec. Långt tid. Det har varit
julafton nästa gång vi ses. Och tänker man så, känns det som en evighet. 4 veckor 3 dagar! : /

I fredags var vi på bio, Stardust. Efter en liten lek som kim kom på så blev det den.
Den jag absolut inte ville se , men så blev det. Och den var helt Ok faktiskt. Fantasy/Äventyr.
Rolig och lite barnfilm över det hela kanske , men jag tycker den var bra : )
Hursomhelst har jag haft det underbart med Nikke och hans familj och Kim såklart : P

Känner att det är dax att börja ta tag i träningen igen.
Blev ju inte så jätte mkt sånt där nere . Så nu jävlar!

Agge och Lina är på Takida, stadshuset.
Dom skulle höra av sig men inte gjort än så det känns ganska ovärt!

jadu malin ! det finns vissa alltså : O
Ibland blir man bara förvånad.

Nu blir det film eller nåt.
Och prata med Nikke också , I love him <3

Kommentarer
Postat av: Kim

...och mig såklart =) Synd att du inte kunde kolla idag, jag gjorde ju ett mål för din skull och allt?! :P Har slängt in en länk till din blogg i min blogg iaf, om det är okej? Ses den 26:e bejbi! Ciaaaaaaaao

2007-11-25 @ 00:35:09
URL: http://shiim.blogspot.com
Postat av: aggiieee

Vadå jadu malin, det finns vissa alltså?

2007-11-26 @ 20:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0