The way I are


Idag fyller carina år . GRATTIS!

ja må hon leva,ja må hon leva,ja må hon leva uti hundrade år.
Ja visst ska hon leva,Ja visst ska hon leva,Ja visst ska hon leva uti hundrade år..


Så dit var familjen Östlund / Andersson ikväll på en tårtbit.
Rättare sagt smörgåstårta. Massa kakor också : P

Imorgon är jag ledig.
Tycker att jag har gjort mig förtjänt av det faktiskt.
Är ledig torsdag också, sen har jag ett drygt pass på fredag.
Lördag blir det fest. Malin har inflyttningsfest då, trevligt : )

Jag sitter ivrig och väntar på att kanske få se min inkommande lön i förväg.
Man kan ju alltid hoppas på att man blir mer förvånad än besviken.

imorgon ska jag nog inte göra så mycket.
Promenera och må allmänt gött.
Nu ska jag ringa Nikke och sen ska jag se en film och somna nog på en gång.

Godnatt folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0