Alanya 2007


Vilken underbar och oförglömlig vecka!
Strålande väder och massa EFES, sol och bad och drinkar.
Haft det hur bra som helst och underbart roligt.
Ja det är väl nästan dax att börja planera resan inför nästa år.
Då agge , även kallad aggi tar studenten : )

SJälvklart är det skönt att vara hemma igen också.
Nu när jag har en sprillans ny säng och tv (A)
och självklart för att komma ännu närmare dig älskling.
alltid långt borta från varann, men nu vare sjuhelsike långt borta!!! <3
Saknat mina älsklingsflickor här hemma med !

SOLBRÄNNA?
Åh ja , alltid! agge och jag : D

Nä men tack för en fruktansvärt bra vecka tjejer
Den är minnesvärd, helt oföglömlig. Jag menar, vem glömmer
de galna norskarna, eller holländarna som inte fattar eller våra
partypinglor Märta och Marit , hahaha! FUCKING SHÄTT!

            image16
Saknat dig otroligt älskling!
jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0