blah!

hua!
seriöst så längtar jag tillbaka till skolan.
ok, inte hela tiden, men ibland känner jag
bara att det skulle vara så skönt. Att hela tiden
veta VAD man ska göra och NÄR.

Men det är väl nu man ska leva livet?

ikväll har vi brudar suttit hemma hos Lina.
Druckit kaffe och sett på Idol. oj oj oj.
Tycker sånt där är pinsamt , tycker så synd om vissa!

Imorgon har emelie födelsedagskalasparty!
Blir väl Lina jag och kanske Anna som åker dit
och käkar lite snittar och dricker nåt gott till.
Sanna och agge sviker för innebandy ; )
Lördag och Söndag är det jobb som gäller!
PENGAR PENGAR PENGAR PENGAR!

14:e åker jag till Linköping.
Till min älskling som jag varit ifrån alldeles för länge nu <3
hugaligen, saknar dig!

Annars flyter det på.
framtiden är oviss, men så ska det vara : )
Skepp o hoj
image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0