jobb och shopping .


Japp , idag blev det jobb !
ganska skönt att träffa alla igen : )
Jobb imorn med och på Lördag!

Efter jobbet kom Lina och Agge ut.
Först blev det en sväng på Ikea, agge ville ha personalrabatt (A) hihi
sen gick jag och lina på Birsta City och shoppade lite turkietgrejs.
Nu är det nära.... IGEN! Det ska bli kul , är faktiskt lite spänd.
Men jag tror att Lina och ajg kommer ha skitkul , eller jag är övertygad.
Söndag 09:20 sitter jag där igen , och typ..... håller på att dö av rädsla.

Kommer sakna er här hemma.
men jag ska tänka på er agge och sanna när ni myser i Ånge ;P
Och dig ÄLSKLING, hela tiden ! <3 du får ju lite grejs av mig iaf (A)

Nu blir det tv:n , resultatet på Idol snart jue. höhö!

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0