aprilväder , f-f-faan!


nu är jag less på denna jävla snö. Så här blir det alltid. När allt för en gång skull förvinner och solen kommer fram och värmer och man känner riktigt hur det börjar att vli vår, SÅ KOMMER DET SNÖ! det är mer vinter nu än vad det varit under hela vintern känns det som. nä , nu vill jag ha sommar!

gick ut med Melker idag.
Ska göra det imorgon med.
Ska nog ta en sväng på stan emd om jag orkar.

i natt kunde jag verkligen inte sova!
sista gången jag tittade på telefonen var klockan 04:13....
Hoppas det går bättre denna natt iaf.

ciao

Kommentarer
Postat av: agge

Men på tiden att du tar och uppdaterar nu måste jag säga!

2008-04-17 @ 00:54:43
URL: http://angiieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0