JAG UPPDATERAR!


imorse ställde jag klockan på åtta, enbart för att komma upp tidigt !
jag kom upp tidigt ändå , men inte just klockan åtta. för lat för det...
Vädret idag var stålande sol och blå himmel.. så lite solning blev det, och en promenad med Melker.

mitt HMpaket kom igår.
den efterlängtade vårjackan var med, men det sket sig fullständigt.
på tok för stor och alldeles för fel , gaaaaaah ! så nu måste jag hitta en jacka ändå.
men solbrillorna och shortsen var bra. Så nu får vi se hur nästa paket blir !
som mamma säger; går fortare att springa ner på stan och fixa och att det blir bra på en gång än att vänta...vänta och vänta och sen blir det bajs ändå!

det blir hultsfred ! ;D

jag har beställt tågbiljett till nicke :D
han saknar jag.. få brotta ner han lite!

Big Comedy var förövrigt hur bra som helt.
Jag och sanna var där i lördags, tonhallen och såg bl.a Magnus Betnér och Johan Rehborg ;D
jag skrattade konstant i nästan två timmar. Värt pengarna vill jag lova !!!

orka inge mer..
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: elin

möhippa:D

2008-04-22 @ 10:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0