vårväder!


Första april idag och ack så underbart !
sommaren närmar sig med stormsteg och mycket ska planeras... känns det som iaf.
men som vanligt så händer väl inte sådär jättemycket kanske. Jag vill kanske på Hultsfred.
Jag är ingen festivalmänniska men det lockar faktiskt i år på något sätt - bra band!

Gick ner på stan förut.
Träffade Lina och Malin .. inte den malin, utan en annan Malin... Jag blir själv förvirrad !
Jag handlade en skjorta och ett par skor. och varför ska jag alltid köpa ett par "fulsnygga"
skor enligt expiditen och även mig själv och alla andra? Det är väl dom som sitter bäst på
foten min eller nåt. Hur som helst tänkte jag på Spice Girls när jag såg dom. Bra tecken? : P
Skjortan var bra!

Den är förövrigt med på Sistersreklamen.

Brunett har jag blivit igen också.
Jag är mörk och jag trivs mer och mer i det för varje dag som går.
Längden på håret blir jag mer missnöjd med för varje dag som går.
Håret är ett stort problem i min vardag!

Somsagt, underbart väder ute. Så det blir nog en promenad sen.


Kommentarer
Postat av: elin

ja haha... det gick över förväntan ;) franskan rullade påm som bara den ;P

2008-04-02 @ 10:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0