- nu är du vuxen Malin !



Japp, igår blev det fest !
20 år är man nu, och jag gjorde entré på systemet direkt då jag hade vaknat :P
Så det är nu man verkligen är vuxen. Man har klivit ur tonårslivet och det är dags att
börja uppföra sig som en vuxen människa  : )

Presentlista:

En fulltankad bil
En halvbetald bil
DVD
Dildo
Klocka
"Jobba?" -skylt
C-vitamin
Halsband
Blommor
Fotoalbum mitt liv från bäbis till idag
Presentkort på kicks

Tro inte att jag glömt något !

Det blev iaf en trevlig kväll.
På alla sätt och vis! hoppas att det är ömsesidigt :P




Kommentarer
Postat av: Johanna

Glömt att säga grattis. GRATTIS I EFTERSKOTT VÄNNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-21 @ 11:54:05
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: André

men ernst tändstickor!?!?! ;D

2008-08-21 @ 19:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0