årets julhelg !


Haha, sjukt bra helg i Sundsvall har jag haft.
Julafton var mys med massa mat och "bra ha -julklappar.
Men som vanligt kunde jag inte äta av all mat som jag
hade längtat så mycket efter. Blir less efter en köttbulle.
Men somsagt , julafton är alltid mys på någotvis : )

Juldagen samlades vi at agges place alla tjejerna.
Lekte massa lekar och snackade gamla minnen .
Det var riktigt kul och värre blev det ju somsagt.
Det går inte förklara med ord hur kvällen slutade,
men jävligt lyckad och enormt rolig. UNDERBART!

Ädelost och pepparkakor, fladdermus, malinosT
Ja, det är inte lätt att förstå, men VI gör det.
Och det var förbannat roligt. SJUKA MÄNNISKA ;D haha!

Nu behöver jag en dusch!
Har varit hos malin och degat till Sex and the City-filmen.
Och ikväll blir det mer chill bara framför tv:n. Trött trött trött..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Låter usper :D

Ha en finfin kväll också !!

2008-12-26 @ 18:21:28
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: sanna

Jag var ju inte där... 8)

2008-12-26 @ 18:59:16
URL: http://sannadee.blogg.se/
Postat av: Nicklas

Haha jadu igår va en förbannad rolig kväll :P

Va väldigt länge sedan jag skrattade så otroligt mycke som jag gjorde på MAX...



HAhaha nää verkligen inte lätt att förstå om man inte va där, men vi förstår iaf, bästa på väldigt,väldigt länge va dedär :)



UNDERBART säger ja bara ^^



Ha de gött !

2008-12-26 @ 21:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0