årets pepparkaksbak .


Japp!
 Jag har bakat pepparkakor för första gången i mitt liv känns det som!
Jag kan inte minnas sist jag gjorde det så ja.. det känns som så faktiskt.
har inte provsmakat, men dom blev gudomligt vackra, tunna och gyllenbruna.
Tydligen är det en tradition att jubaka hemma hos Kim såhär innan jul.
Så i år fick jag också vara med och delta i stöket. Och jag fick just uppdraget
med pepparkakorna medans karlarna gjorde jordnötter i blockchoklad, mums.
Gjorde även nougat rullat i blockchoklad och lite kakao på! säkert gott.
Det var hur som helst riktigt mys! - slänger upp bilder senare.

Har precis duschat och ska göramig klar för en sväng på stan.
Måste inhandla det sista, men har tyvärr ingen aning om vad.
Så jag behöver lite tid på mig tror jag. Kanske hittar något till mig själv : )

dan, före dan före doppardan!

Kommentarer
Postat av: Bengtsson

Men skit i din peppakokor nu !

Skriv om de som vi alla pratade om ikv/inatt nu då ;)

Hahahah !

Förbannat jäwla rolig (sjuk) kväll :)



Ha de gött !

Puss // Nicklas B

2008-12-26 @ 04:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0