Friday , Im in love!


Fredag igen, vilket det inte alls känns som.
Jag vet inte varför. Kan det vara för att inte idol visas?

Jag vet att jag bara klagar, och klagar men det är ju svårt!
Känner mig så stressad över matten så det är sjukt.
Gjorde klart en inlämningsuppgift idag som jag ska posta.
Och det tack vare all hjälp , uppskattas till TUSEN! <3
Sen fick jag tillgång till slutprovet, som är typ 19 uppg.
Sen tillgång till ett webbprov som man har 4 timmar på sig
att göra. Så jag vill inte ens tänka på hur det ser ut.
"Tänk på att du BARA har 4 timmar från det att du registerar"
Det låter sjukt underbart härligt skoj. Men somsagt - det löser sig!
Jag har ju somsagt tillgång till världens bästa hjälp.
Och det ska jag betala igen med något riktigt bra : )

Var på stan en sväng i går.
Såg GinaTricot-reklamen och gav mig genast in till stan.
Blev kär i stickade tröjan som visas nu. En mörkblå ville jag ha.
Men som vanligt. För sent ute. Alla blåa var slut eller så fanns det
tre stycken kvar för småttisar. Blev grymt besviken!
Så gick och handlade en julklapp till nikke istället.
Måste kanske gå imorrn eller på söndag med.
Har ju fortfarande några julklappar kvar som ska inhandlas.

Btw , soffan är grymt skön.

Har precis smällt i mig en skål med pastasallad.
Innehållande : sallad, gurka, tomater, kassler, röd lök och
den där vanliga dressingen som jag absolut inte kan komma
på namnet till. Ajust , Rhode Island , samt lite fetaost.
Funderar på om jag kanske ska slå på en film.
Men vet inte vad. Har inga nya bra just nu. Och alla serier
har ju uppehåll. Men jag får väl glo på nånting.

Imorrn väntas innebandy.
Inget mer bestämt.. än i alla fall.

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. Får väl ca 2-3 dagars jobb i veckan, som det ser ut nu. Du då? Har du lämnat oss? :-(

Ska snart iväg på jullunch o sen jobbar jag 14.30-20.30

Kram på dig o GOD JUL!!!

2008-12-22 @ 11:31:22
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0