Malin är uppe tidigt !


.. för att fortsätta att plugga matte!
ja jag har som sagt börjar plugga matte B - och jag vet inte hur det går!?
Jag har aldrig varit särskilt bra på matematik, så detta är en utmaning .
Om man har svårt med A-kursen varför ska man då ge sig in på B?
Speciellt om det är nästan fyra år sedan du ens kollade i en mattebok.
Igår blev jag stolt över mig själv när det gick bra på ett helt kapitel, och jag förstod.
Men nu har jag fastnat, och har ingen tillhands för hjälp! :P

Fick även ett mejl nu på morgonen om att jag var antagen till Pedagogik 30hp
som börjar in januari. Jag tackade JA faktiskt. Har ju inget jobb! Måste ha pengar!!!

btw , jag hade namnsdag igår och även idag!

11 december imorgon vilket innebär att Volbeat spelar i Stockholm.
Jag kan fortfarande reta ihjäl mig på att jag inte är på plats, som vissa andra!
Varför bokade jag inte när jag tänkte? Fast jag kanske då skulle ha fått gått själv!? :P
Men det hade det varit värt. Kunde stå och FETrocka för mig själv i ett hörn! .....tragiskt.

Lucia i helgen. Jag tycker om Lucia, jag gillar stämningen.
Det är då det kan komma en släng av någorlunda julkänsla.
2 veckor till jul idag. VA? och jag har ingen julkänsla.
Men jag vill äta julbord typ.. nu! är jättesugen.
Jag vill att det ska vara som när man var liten.
När man fick feber dagen innan, man kunde inte äta maten,
man bet sönder alla naglar och kunde nästan kissa på sig!
Då kände man att det var julafton!

Igår blev allt klart med lägenheten.
Skriver kontrakt nu vid lunchtid.
Det känns som himla roligt och spännande!

Nä nu ska jag väl försöka mig på matten.
jag får ofta höra: - Är du verkligen så dum? :P
Haha, ja när man kommer till krumerlurer som X Y upphöjt med 2 -  Så är jag dum !

AGGE! - jag fixar fram receptet och lägger in det här senare : )

Kommentarer
Postat av: agge

låter kanon det! :) då får man väl säga grattis på namnsdagen då!

2008-12-10 @ 09:33:11
URL: http://angiieee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis på namnsdagen! Var faktiskt inte på mötet, men hörde att de tog upp att vissa får mer timmar än andra o att de ska sprida ut det lite. Å att det inte borde bli mindre timmar pga eko-kassorna...Ja jag vet inte jag...Vi får vänta o se. Vart går flytten då? Ifrån Sundsvall :...( Saknar dig!

Har spelat in Hem Till Gården idag så jag kan mysa o se den ikväll då Emil gått o lagt sig ;-)

Kramar i massor!!!

2008-12-10 @ 13:08:33
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: sanna

Självklart ;) nämen vi kom på en bra lösning, som vi inte tänkt på innan. så det blev bra :)



Himla kul att du pluggar igen ! Jag är lite sugen men vafaan.. man hinner liksom inte riktigt med med jobbet också :P men det skulle vara kul att få igång hjärnan lite igen :)



Och btw, tråkigt att man inte kan komma ner på nyår :S Men jag ska kika på en grej så får vi höras snart ;)



Hinner nämligen inte träffa dig när du är hemma över jul... :S

2008-12-10 @ 18:29:37
URL: http://sannadee.blogg.se/
Postat av: sanna

Självklart ;) nämen vi kom på en bra lösning, som vi inte tänkt på innan. så det blev bra :)



Himla kul att du pluggar igen ! Jag är lite sugen men vafaan.. man hinner liksom inte riktigt med med jobbet också :P men det skulle vara kul att få igång hjärnan lite igen :)



Och btw, tråkigt att man inte kan komma ner på nyår :S Men jag ska kika på en grej så får vi höras snart ;)



Hinner nämligen inte träffa dig när du är hemma över jul... :S

2008-12-10 @ 18:31:06
URL: http://sannadee.blogg.se/
Postat av: sanna

Grattis förresten :P

2008-12-10 @ 18:31:46
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0