hej jag heter malin ...




                                                             och jag måste vara världens lyckligaste Malin på denna jord!

sov alldeles för länge idag!
iofs så behövde jag det efter helgens bravader.
Idag känner jag mig som en ny människa, jag känner mig glad :D

ikväll är det inomhusligan.
rätt sugen på att kolla , så jag kanske tjatar med mig agge.
Selånger - SDFF , kan nog bli en hård och fartfylld match.
19:00 Nordichallen.


Kanske ska förvåna mina föräldrar och diska lite...
För de är jag ju rätt bra på! ^^

Later!

                                                                                                                                                                          Niclas <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0