hissa o dissa .


tänkte att jag skulle hissa o dissa helgens händelser.
det blir lättast så.



Hissa


- tjejkvällen för att säga hejdå till malin som sticker till Boden ikväll. Vin, kortspel och frågelekar
- malins sköna kommentarer
- jag har fått jobba så jag iaf kan få en liten lön i februari
- biltrippen igår
- Sannas underbara golf som man får rätta glidarkänslan i
- Chilichipsen påväg hem från Ånge, dom satt riktigt fint

Dissa

- måste säga hejdå till malin ikväll
- idioter till grannar som skickar vakten på mig 22:15. SKÄRPNING!
- dansen i Nordanede. 40+ , dyrt och ingen alkohol
- "Mittis" Blev mycket besviken. "det är som coppers" haha, inte riktigt !
- att lämna Linköping och min niclas , sakna <3
- dampungarna
på tåget mellan Sthlm-Sundsvall. Som tur var hoppa dom av i Gävle, tack gode gud!


men i det stora hela har min helg varit bra.
Imorgon är jag ledig , så det blir nog att shoppa lite och inleda mitt "nya" liv :P

ciao

Kommentarer
Postat av: sanna

Indeed!

2008-01-27 @ 21:09:01
URL: http://sannadee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0