Lightning Crashes, a new mother cries...


Som alla kanske vet nu iaf så är jag ju inte hemma i sundsvall ..
utan jag vände lika fort nästan tillbaka till älskling därmed Linköping.
Tålamodet att vara utan i tre veckor gick inte denna gång.
Men nu är jag ju så lycklig som jag kan bli <3 saknar er där hemma med!

inatt satt vi 2½ timme och spelade Sim City.. askul : P
och idag har vi bakat rulltårta samt nån kaka med choklad :)
ja må då säga att min karl är väldigt händig i köket , WEEY!

- du fixar det nästa gång Linagumms!

Jag har en ny favoritlåt.
LIVE - Lightning Crashes <3

One Tree Hill har börjat igen.
Bästa som kunde hända.
Prison break har startat nu igen samt Kyle XY.
Så nu blir det massa serier igen :D

nu blir det mer Sim City .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0