SNÅLA JÄVLAR !


Hej på er !

handbollen gick ju sämst idag iaf. Ingen succé alls ...
idag fick jag höra att det var tur att jag är så sportintresserad som jag är, annars hade jag inte haft det lätt.
och nä , det hade jag nog kanske inte med facit i hand : P Jag är ju gift med en som lever i sportvärlden.

Vill bara tillägga också att jag är  BÄST  på "gissa låt" med jeopardyknappar.
Att vara snabb och självsäker kommer man långt på.


jag känner mig arg och besviken.
Mina läsarsiffror rör på sig men INGEN JÄVEL KAN LÄMNA EN YNKA KOMMENTAR!
bara ett litet "hej malin" eller ett *vink vink* skulle förgylla min dag. *pLeAsE*


vår Sim City-värld växer enormt!
ciao!


image93


Kommentarer
Postat av: sanna

Haha, ja men det är ju självklart ;P
Och det hade såklart varit Ännu roligare om du varit med ! Men du, jag skickade ett sms igår men det gick inte fram. När kommer du heeem? Jag ska ju på innebandy idag o tänkte ta med dig :P

2008-01-20 @ 11:01:48
URL: http://sannadee.blogg.se
Postat av: sanna

Haha, det kom visst fram ! Det var det jag svarade på när jag skickade till dig juu :P

Kom hem Nuuu :P
Puss!

2008-01-20 @ 16:42:17
URL: http://sannadee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0