TVÅNOLLNOLLÅTTA




jag är hemma!
men nu är jag borta!
aja hur som helst :P Vemdalen över nyår.
Åkte i lördags kom hem i torsdags. Underbart roligt har det varit.

Jag orkar helt enkelt inte berätta om allt,
men om jag säger såhär, det har varit som
att leva i ett Big Brother-hus, åhja !
Då kan ni flesta förstå hur vi levt i 5 dagar! ;P

ja, ett nytt år - utan nyårslöften!
jag hann inte riktigt med den delen under tolvslaget.

Några av de roligaste händelserna under år 2007 .

Träffade Nikke.
VM Åre
Studentbalen
Studenten och allt som hör till .
Turkiet ,som blev två gånger i år.
Jag fick jobb och är fortfarande kvar.
Vemdalen - som gjorde ett fint avslut på detta år !




återkommer med lite bilder,
annars kan ni kika in på sannadee.blogg.se under tiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0