Jag tycker själv att jag är jävligt cool.


IMORGON ÄR JAG LEDIG OCH DÅ VILL JAG HA SOL!
Blir så less. Malin kom hem från turkiet idag och jag kan sätta hur mycket som helst på att hon är pepparkaka!  Och såklart är det finväder när jag jobbar eller är alldeles för bakfull :/ Snart går vi mot mörkare tider igen och detvore ju väldigt tragiskt att vara lika likblek som om det vore vintertid! bajs, jag vill utomlands eller nåt ^

VILL NI HÖrA NÅGOT RIKTIGT COOLT?

Ikväll blev jag erbjuden att komma och provsjunga i ett band :D
provlåten som man skulle sjunga var Paramore med misery business, och den är ju jag grym på ^^
jag svara lite artigt genom att säga " jag ska fundera på saken"
dom måste ju ha sett mig LIVE i Daltonstältet eller nåt 8-)

nä , man kanske ska tvinga sig till sömns.
klockan ringer 10:30. Sovmorgon, men inte för länge.
 
annars så har det varit en dålig dag.

Kommentarer
Postat av: agge

hah, vem har frågat om du vill provsjunga då? ;D

2008-07-11 @ 01:55:36
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0