en blandning av sött och salt .


JA , jag lovade ju er att berätta hur filmen var... om jag nu blev lite craazy av den! och jag kan bara säga att jag gillade den starkt ! Ni måste se den och jag måste försöka övertala min kära pojkvän om att också se den!

Den får i alla fall fem MMMMM av fem MMMMM


idag på almenackan var utvecklingssamtal inbokat. Mitt första samtal sedan jag började och jag kan väl bara säga att det gick jättebra. Jag är ett "uppfyller väl - barn" kan man säga , och det är bra!
Tvättade bollar med Frida idag och jag är helt slut i både kropp och själ. Visst , det kanske inte låter så jobbigt att dammsuga upp ett helt bollhav, men tro mig! Det är lite skillnad det mot för att spela monopol och poker på arbetstid och fortfarande tjäna mer än JAG ! vart är vi påväg?

Ledig imorgon och torsdag. Då blir jag lycklig!
ska städa ut rummet i morgon. Ajust, jag har bestämt tapeter nu. Eller ja , vi ska måla och greja på. Slänger upp en bild när allt är klart istället så får ni se hur jag valde utan eran hjälp ...

btw , sommaren är här och vad börjar då? joo..
ALLSÅNG PÅ SKANSEN , då blir jag glad <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallojjsan. Bilder på det nymålade och tapeserade rummet tack! ;-)

Ses på jobbet!!!

Kram.

2008-07-02 @ 08:48:35
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0