årets sista april .


blev absolut inte av på bergsåkers ödecamping utan hos fröken åström.grillade lite kött och majskolvar och hade det allmänt trevligt. Synd bara att solen försvann när vi startade grillen ;O men gott var det!
hur som helst så hade jag en väldigt trevlig kväll.

lägger upp bilder senare...

jag är inte hemma..
jag är i linköping nu :D och det känns ju underbart !
Ikväll har jag sett kim och nicke spela en fotbollsmatch för första gången och tagit en promenad in till vikingstad.

Tåget till hultsfred är bokat
WIIIOWIIIOWII! - känns bra .

- nä nu måste jag kissa!
Later



Kommentarer
Postat av: agge

Jasså du?! smakade det bra? :)

2008-05-06 @ 14:35:42
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0