hej juni !


ännu en helg !
min bror kom på besök till Linköping. ja, han hälsade på Peter men man kan ju säga även mig. hur som helst grillade vi och drack öl igår. Rix FM festivalen hade kommit till Linköping och takida skulle vara på plats. det lockade ju så vi gick in för en kanonbra sommarkväll. Men ja , det kankse inte riktigt blev som planerat. Åt väl vid halv 6 typ ochj klockan sprang iväg. Först skulle vi åka kl 19 härifrån men så blev det inte, utan vi tog bussen som gick till 21:20 tåget. och det var visst lite försent. När vi kom in till stationen hörde vi Curley Sue på avstånd och det fick ju oss att börja tänka på att skynda på litegranna. När vi ser scenen blir det knäpptyst och vi börjar gå mot folkströmmen. det var slut helt enkelt ! ..typiskt..

Idag har det varit en slappardag !
bara legat i soffan och kollat på tv. Superhett har det varit många dagar nu. Imorse när jag vaknade tidigt med lite lätt huvudvärk så flög tankarna direkt till Hultsfred... vakna upp tidigt i tältet med andnöd och huvudvärk ..gastande sol...och känna att man helst bara vill dö.. GILLA LÄGET ;D

nicke har visat mig en ny serie , The Class .
komediserie om sju gamla klasskompisar. Sjukt bra och sjukt kul . Rekommenderar !
ska nog se ett avsnitt nu, eller två ...

adios!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0