HejsanHoppsan


idag vaknade jag tidigt faktiskt ! elelr ja först vid 06:00 eftersom nicke skulle upp och jobba, men jag somnade om till ungefär klockan nio sen. Klev upp åt lite frukost och sen gick ajg ut och la mig i solen.  Underbart väder här nere idag! ska bli lika bra under hela helgen , så jag bara njuter ! ... sen gick ajg in och bakade chokladmuffins , de ni ;D Kankse hade inne dom liiite för länge , men dom verkade gå hem hos dom flesta ! : )

igår var vi på stan.
inhandlade ett par byxor, helt vanliga inga specialla och en bikini ..
sen HÖR UPP ! alla som åker förbi eller av någon anledning befinner sig i Linköping någongång måste ta en glass på Bosses glassbar! drakenglass , ha släng er i väggen... Seriöst , världens godaste glass <3
 
Imorgon kanske vi ska till ekenäs , men jag vet inte !
Äta på resturang ska vi göra i helgen med.... igen ! det är mys : )
sen pratar vi om att kanske spela lite minigolf. men vi får se vad som händer.

Just nu är nicke och spelar innebandy med grabbarna.
så jag får roa mig själv en stund. inget på tv:n äre heller.

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0