JAG TYCKER SJÄLV ATT JAG ÄR GRYM PÅ MINIGOLF, sådeså!


heeej!
nu är jag dåligt på att uppdatera igen. Men nu har jag gått om tid för det. Nicke jobbar hela dagen idag, som han gjort hela veckan nu. från 15:00 - 00:00 typ. Så jag är helt solo nu. de är ju lite tråkigt nu när jag är här och ska åka hem inom kort. Men jag är så glad för hans skull att han äntligen har fått ett jobb : )

hur som helst var helgen fullbokad.
i lördags var vi till Ekenäs på riddarspelet. Strålande sol, vindstilla och inte ett moln på himmelen gjorde dagen underbart bra. Efter det åkte vi hem. Spelade bandy med Albin, grillade, drack god öl och såg på hockeyn. Söndagen var blev inte sämre. Vaknade tidigt och var ute precis hela dagen. Spelade lite bandy för att sedan åka iväg och spela minigolf. det var sjukt länge sen och jag var fruktansvärt nervös , haha ! men det var kul ... gick runt på 72 slag därav sämst av alla , men jag hänger inte läpp för det. För nästa gång kommer jag vara sjukt bra iställlet ! ;O

ja somsagt sen har nicke jobbat hela dagarna under veckan.
så jag har fått roa mig själv med långa promenader och legostunder.
men det går ingen nöd på mig, för jag älskar att vara här jue <3

Om en månad far vi HEM från hulstfred... det går fort !
jag är taggad från tårna och tror att det kommer bli skitkul.
måste fixa tält !!!

aja , kanske återkommer senare!
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0