jason mraz på morgonkvisten .


HEJ!
fredag idag , känns jobbigt på något sätt !
hur som helst så ställde nicke och jag klockan imorse på 07:00. dels för att vi har typ bestämt hela veckan att vi ska komma upp tidigt och dels för att självaste jason mraz skulle vara med på "äntligen morgon med adam och gry".  Vi lyckades att hålla oss vakna och till och med sjunga med till im yours åtta på morgonen. Men efter somnade vi om en stund. Och nu är jag då aloooone igen !  : / Men han ska inte jobba lika länge idag, men jag har ingen aning om han kommer hem efteråt eller inte. Fick aldrig något riktigt svar på det . han hade lite brottom där på slutet tror jag .. men ja  , vi får se helt enkelt : )

Dåligt väder idag, grått och tråkig,
Om det ändå kunde vara lite SOL !
Ont i magen har jag idag med ...

nä nu ska jag se om jag hittar något att stoppa i magen ...
HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag vet inte !

Vi pratade lite om det igår o jag vet inte . Lina ska ju till Nordanede på morgonen efter, så vi kanske kan vara hos mig i ånge om vi vill? eller nåt, vi får prata om det - NÄR DU KOMMER HEEEEM! xP

2008-05-17 @ 09:43:25
URL: http://sannadee.blogg.se/
Postat av: agge

hah äh, måste ju få svulla i sej nångång ibland! ;)

2008-05-18 @ 01:02:59
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0