Jag blir gammal


Idag händer det mycket.
En dag som den 27:e november så:
Fyller Carolus 20år - grattis !
Muckar min älskade vän Malin från boden och kommer hem för gått.
Vem hade kunnat tro detta? haha. Sjukt stolt över henne. <3
Hittat en ny lägenhet, som lär vara dubbelt så bra som den andra.
Och imorse kokade vi mannagrynsgröt klockan tio. - mumma.

Jag har iaf hittat en ny serie som jag måste få in i min kalender.
Den hade premiär i Sverige i måndags men har tagit försprånget.
Inte mindre än - 90210. En remake av Beverly Hills :D
Laddade hem och skulle kolla vad det var, men naturligtvis fastnade jag!
En typiskt tjejserie som är ganska förutsägbar, men jag gillar´t . haha.
Liten känsla av OC .

Jag har kommit på att jag är grymt sugen på Julmat.
Skulle nästan kunna göra vad som helst just nu för ett julbord.
På julafton är jag så jävla less på allt, så det blir inget av nästan.
Mindre än en månad till jul ! JULKLAPPAR?!

Sökt lite jobb idag med.
jag ber till GUD att någon hör av sig till mig snarast.
Han brukar ju kunna vara på min sida ibland. så...

HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. Idag jobbar jag å sen har jag inga tider. Ringde jobbet igår å de skulle ringa tillbaks men jag väntar fortfarande på att de ska ringa....hihihi. Får se om de har nått åt mej idag då för december. Hårda jäkla tider nu!!! Inge kul alls!!! :-(

Kram på dig!

2008-11-28 @ 08:35:32
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej. Har fått 3 tider i december...dags att gå till Soc snart :...(

Får väl bara be o hoppas att de ringer om fler tider. Nu har de satt upp en lapp om att de ringer och inget annat...

Kramar

2008-11-29 @ 11:57:36
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0