det är party, och här sitter jag!


Är det en vanlig dag?
Är det en vanlig dag?
NEJ, det är ingen vanlig dag
För det är Linas födelsedag!
HURRA HURRA HURRA!

Japp, Lina joinar gänget idag och blir 20år.
Nu är det bara agge kvar i januari. och som jag sagt tidigare, Sanna är lite utöver ;D
Jag hoppas att Lina blev överväldigande glad över min ljuva sång i telefonen förut.
Ja, jag tror att det uppskattades!

har spelat mycket monopol senaste dagarna
ASkul äre. Synd bara att det är alltid jag som går i konkurs först och att alla älskar att lura mig i massa affärer, plus att vilja ha ut mig först. och dom lyckas ju- det som är det jävliga.

Jag måste göra något åt mitt hår! så, jag behöver förslag !
kort? ljust? slingor? krull? svart? korvigt?
Bästa förslaget vinner en helkväll med mig !!!



Kommentarer
Postat av: Vet nån vem?

Kortare? :D

2008-10-12 @ 20:50:04
Postat av: agge

ja då säger jag ljust och korvit! ;) hah..

2008-10-13 @ 20:03:34
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0