en bra dag!


Jag vill verkligen se mer bidrag till min lilla tävling i förra inlägget.

... Tiden bara rusar iväg. Veckorna går fort och snart står vi där igen - NYÅR!
fjolårets nyår i Vemdalen var ju sjukt roligt. Så roligt att det skulle behövad göra om detta år.
I år är det min bror som har hand om allt och han har hittat en kanonstuga i Sälen. Allt är fullt
i Vemdalen. Inte så konstigt. Jag menar.. vi är ju så tidigt ute varje gång. Men den här stugan tar priset.

KOLLA IN


plus ångbastu, vanlig bastu, PS2, två tv. 12 bäddar i en hel vecka. lockande?

så, vi får se om det bär av!

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag VILL

2008-10-15 @ 13:09:01
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0