jag skulle behöva en dusch.



idag fyller Carina år. Men hon befinner ju sig på varmare ställen och mår bra : )
Slängde iväg ett sms och fick tillbaka typ: "här är det underbart, kommer han en mycket bra födelsedag"

Annars har min dag hitills sett ut på följande vis.
Vaknde till Rix morgon zoo klockan 07:25 imorse.
 Darin var gäst, och ni som är intresserad så har han tagit körkort och sedan blivit av med det också.
Klev upp sen vid 9-tiden och bakade världens godaste scones. Dom blev mycket bättre idag.
Synd bara att osten var slut, men det gick bra med fetaost på också.
Imorgon tänkte vi prova på att riva lite ost på..Tror faktiskt att det kan bli gott.

Åkte till lambo och drack kaffe och provade min nya halsduk.
En annan Carina har stickat en vit till mig som är lång och stor.
Slipper jag tänka på att köpa en ny!
Annars är jag glad och jag får min efterlängtade lön imorgon.
Blir besviken om det inte blir så mycket som jag tror.
Så i helgen blir det innebandy och eventuellt resturang : )

Kommentarer
Postat av: agge

Släng upp några bilder där nerifrån så man får se hur ni har det! skulle gärna vilja se halsduken din med som du fått! vem är det exakt som ha stickat den då? :) Hade bra! Och hälsa nicke! puss

2008-10-23 @ 18:19:22
URL: http://angiieee.blogg.se/
Postat av: agge

oj vad snällt av hon. trodde det var din svärmor som gjort det först ja! ;) låter kanon det. men jag har inte några bilder från linas fest än förstår du! så det blir lite svårt! :P Men du jag slår dej en pling imorgon jag! puss på de!

2008-10-24 @ 01:00:51
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0