proppmätt , SAJA!


Alla sannadee´s läsare kan ju äntligen pusta ut över att hennes skrivkramp har lossnat!

Igår var det innebandy som stod på schemat.
En fruktansvärt spännande och svettig match, men som slutade bra och alla kunde vara nöjda och åka hem.
vinst med 8-6 alltså.Om jag bara hade en telefonsladd så kunde jag visa det häftiga introt för hemmalaget ;D

Idag blev det en tidig morgon och en tur på stan för min del.
Inhandlade en kofta och en vågad spetströja, som jag inte riktigt vet hur den sitter från Gina Tricot.
Strosade runt i två och en halvtimme och hann bara på två affärer. beslutsångest kallas det!
Hittade hur mycket som helst , men ekonomihjärnan tog över.
Spenderade istället pengar på grekisk resturang ikväll.
Hur jävla gott som helst och proppmätt är jag somsagt fortfarande : )
För min del blev det en Biffteki. Som alltså är en grekisk färsbiff som serverades med tsatsiki, klyftpotatis och lite annat smått och gott, Plus ett glas rött  : ) Varenda peng var det värt ! myspys.

Känner att det är dags att börja med träningen igen. Det vill säga stenhårt !
Kom av mig efter turkietresan helt. Så det blir det ändring på från och med imorgon.

Lina har blivit moster igen , WIE!
Och Ann-Sofie ska ha bebis :D
ALLA ska ha bebis! babybooooooom.

det bästa av allt , inatt får jag sova en HEL timme längre.

Kommentarer
Postat av: sanna

Haha, tönt :P

Och En VÅGAD spetströja?

Då blev nicke glad? ;)



När kommer du heeeem?!

2008-10-26 @ 16:59:21
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0