en till !


detta måste vara den totalt värdelösaste veckan varje månad.
Jag är totalt pank och är i stort behov av pengar nu.
men jag tror att det kommer en skaplig lön på fredag.

Min telefon har äntligen kommit. den funkar och jag kan välja svenska.
Så än så länge går det alldeles utmärkt och jag är nöjd med den.

helgen tillbringade jag i självaste Göteborg!, lördag-söndag. Länge sen jag var där nu.
Gothia Cup senast. Alltså under min framgångsrika karriär som målvakt.
hur som helst hade jag apkul. sex galna tjejer som som lagade utsökt god middag,
spelade massa spel..även twister som jag fullkomligt suger på. det är omöjligt.
Drack vin och bara snackade massa skit.
Gick ut på krogen sen. Röjde på Bryggeriet .
Mycket folk trots helg före löning. Kom hem sent, vaknade tidigt, och åkte hem sent, helt slut !

har köpt mig en jacka. en dunjacka på VILA för 199:- sjukt värd.
Lunchade på stan och sen har det blivit tvspel ikväll. och POLLY
Igår när vi köpte POLLY kom jag att tänka på pollyreklamen som gick förut.
den där låten. och vi började disskutera vilka namn det var.
Jag trodde stenhårt på Lasse och Bosse.
Vi checka youtube och det var såklart. PETTER OCH JAG!



Kommentarer
Postat av: agge

hah, näe du är ju bröstlund, elle!?

2008-10-21 @ 13:06:06
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0