överallt och ingenstans.


YES, Im back!

Det är måndag men hela dagen har jag haft söndag i huvudet !
vaknade iaf rätt tidigt men ville egntligen bara somna om när jag tittade ut och såg det fruktansvärt tråkiga vädret. Nu är det verkligen höst. träden har börjat ändra färg och det är skitkallt ute. Tog fram min vinterjacka idag^^ känns som att vintern kommer tidigt iår.

Tänkte faktiskt lägga upp massa bilder nu , bl.a från min 20-årsdag och Turkiet .. men!
ligger i sängen nu, och jag har inte hårddisken inkopplad med alla bilder. Så det får bli en annan dag ändä : ) men det kommer!

Fortfarande ingen ny telefon! jag väntar ....väntar...och väntar.
men enligt idioten nudå så väntar jag på en k800i , tror jag det var.. . så det kan vara värt! men jag har väl snart väntat 10 veckor.
jobbade i helgen! ...lugnt
Imorgon ska jag på arbetsförmedlingen och anmäla mig , så jag kan börja stämpla :P behov av pengar!!!

film nu, så man kanske blir lite trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0