1 april.


Ja, det är idag man får luras!
Men har inte haft tid med att luras
eller råkat ut för att bli lurad , ännu!


Jobbat idag, 06:45-10.00. GALET!
Hur lugnt som helst har det varit. Folk började komma när jag gick hem.
Men jag tyckr hällre om att jobba så här med, så har man hela dagen sen.
Men nu är jag fruktansvärt trött. Somnade kanske 2 inatt med. Så mina ögon
faller ihop lite då och då. Skulle vilja ta en powernap, men det är så fint väder.

SOL OCH KLARBLÅ HIMMEL, 12 GRADER VARMT, WIE!

Fick något av en chock igår när mamma ringer och säger att farfar har dött.
Hamnade i nåt slags chockbeteende. Kom en tår direkt sådär, men har inte
riktigt förstått det än. Jag vet inte om det har att göra med att man inte är där.
Eller jag vet inte. . Eller för att det var rätt väntat att det skulle bli såhär inom kort.
Det är nu man börjar inse att tiden flyger iväg och att man blir gammal. när alltmer
nära och kära går bort.

Vi åker hem till Sundsvall över påsk. Ska bli grymt roligt. Har inte varit hemma sen jul.
Har inte sett Sanna sen jag vet inte när, september? nä, november på CH. men ändå :O wtf!
Madde har jag inte sett sen juldagen. Åh, snart kommer jag hem mina små gullvippor <3

Sjukt trött och sjukt hungrig!
Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0