GODMORGON!


Jag brukar alltid lägga mig en liten stund till i sängen
efter att Nicke har gått, då jag är ledig! Men idag har jag inte tid.
Elelr det känns inte som så iaf. Har rätt mycket att uträtta.
Kanske bara känns så för att jag ska tvätta kl 12 i det fina vädret.-som valigt!
Idag är det underbart väder , ett väder för en fika på stan i solen.
Vädret ska hålla i sig hela helgen iaf. Ska bli över 20 grader :D Kanske är
dax att ta upp sommarkläderna? Har ju varit duktig att städa bort alla vinterkläder iaf.

Nicke åker ju till Åland i helgen, Fre-Sön.
Så jag behöver lite fint väder så jag kan göra massa roligt.
Eftersom mina vänner i Sundsvall inte bahagades av att komma ner av olika skäl så blir det mycket
häng med millan och även Pet. Men det tror jag blir allt annat är lugnt, så det ser jag fram emot : )

Hanna har förövrigt berättat världens roligaste överraskning för mig!
Underbart roligt och jg blir ju så glad för din skull vännen .


Jag har börjat med hemtentan. Så det känns jättebra. Känner inte lika mycket panik just nu.
Men det är lite klurigt hur den ska vara upplagd. Men jag tror att jag är på rätt spår. Nu gäller
det bara att läsa lite kurslitteratur, vilket jag hatar, för att kunna knyta lite teorier till min text.
Visst låter det roligt? Men det är något som jag inte ska ägna mig åt denna helg iaf , uscha Nej!

Dagens planer:
Frukost
Träna
Tvätta mellan 12-17
Systembolaget
Sen skulle jag ju vilja hinna med en sväng på stan i solen.

Ja, frukost var det nu. - check!




Kommentarer
Postat av: hanna

hihihi :) <3

2009-04-24 @ 19:08:40
URL: http://lurum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0