Köpstopp!


Har inhandlat alldeles för mycket om idag började april.
Det är över tre veckor till nästa bidrag, nu får det räcka.

Kom hem från stan för en stund sen med en ny tröja.
men den var på 50% så, 150:- kan vara värt faktiskt .
En brun lite större stickad, som man kan ha istället för jacka - Jag gillar den!

Träffade Sandra och tog en lunch i solskenet.
Jobbar inte folk? eller går i skolan? ALLA var på stan. Men som tur var hittade
vi en plats i solen, och där satt vi i 2½ timme, underbart! sommarkänsla idag.

Jag har gjort det, jag vet.. dom är rätt hemsk, men jävligt skön!
Jag har köpt ett par harembyxor. Känns som man inte har några
byxor alls på sig. Jag gillar dom, och skiter i er andra, sådeså ;D

Världens bästa glassbar har öppnat, Bosses glassbar!, Premiär idag.

Fortfarande astrött, men inte hungrig!
nu ska jag gå på priso och hämta ut ett paket från mamma.
Sen kommer väl nicke hem och då blir det Bosses , namnam!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var riktigt nice idag!! =D

2009-04-01 @ 21:37:06
URL: http://missloord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0