Sommar, sommar, sommar!


. idag är det sommar i Linköping ! - helt underbart.
T-shirt och kortbyxe-väder. Tog en promenad imorse
in på stan för att köpa ipren, ja nicke var på fest igår som ni vet!
Fullt på stan och en full kö till Bosses glassbar såklart. Var även
nåt uppträdande på trädgårdstorget med bl.a Måns och Velvet .
Kände att nu går vi åt rätt håll och jag blir på så bra humör :D
Uteserveringen på stora torget är i full gång att byggas upp. Så kanske
nästa helg öppnar dom där med. Blir ett poppisställe att ha "after skola" på.

Åkte sen ut till Vikingstad. Blev bjuden på middag ! skönt att slippa laga mat.
Spelade lite innebandy med albin och lite fotboll. Käkade glass och hade det
allmänt mysigt. Där är ett ställe man kommer tillbringa många dagar i sommar- på landet!

Pratade med pappa förut och blev inte ett dugg avundsjuk, utan tvärtom.
I sundsvall är det slask och fortfarande snö. pappa blev arg när han hörde hur vi har det. :P
Såklart ska vi upp dit över påsk. Så hoppas verkligen på bra väder där hemma också.


Nicke har blivit lite piggare nu.  Så det kommer lite folk hit nu ikväll.

Kommentarer
Postat av: sanna

AS AS AS

JAG VILL OCKSÅ HA VÅR !

Men snart får du komma hem till slasket ;D

mwohahaha! Love u! ;)

2009-04-05 @ 14:58:10
URL: http://sannadee.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej! Jag jobbar på torsdg sedan åker vi till Fränsta å kommer hem på söndag em. Vill ju få träffa dig. Har du kvar mitt mobil nr? Så kan du väl slå en signal när du är hemma. Jag är ledig på måndag. (vad jag vet nu iallafall) :D Kram

2009-04-05 @ 20:16:18
URL: http://nizzezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0