torsdag.


och idag har jag haft mycket för mig.
det kanske är därför jag har ont i huvudet nu?

Min dag har sett ut på följande vis:

07.00 - Klockan ringer för första gången, minns inget.
08.00 - Nicke kliver upp, jag minns inget.
08.15 - Vaknar av att nicke frågar  " vad gör du?" , jag vet inte!
08.30 - Jag somnar om och vaknar 10.00. Vilket betydde att jag
försov mig lite och fick lite brottom. Skulle vara på skolan 10.15.
Åker dit och konstaterar att vi inte kan göra något för att ingen har
läst boken, haha. Så förhoppningsvis kan vi göra mer i morgon .

12.00 - tvättning kombinerat med städning och diskning. Hade berg
av disk och det var alldeles för stökigt här. Så det blev ett race med
dammsugaren. Så nu är det fint och det luktar gott också.

Gick och tränade efter det. Körde slut på mig själv idag känns det som.
Men det var skönt. Gick hem i det absolut bästa vädret. Jag gillar´t.
Sol, blå himmel och 15 grader varmt. Jag blir på så mycket bättre humör!

Käkade god mat när nicke kom hem och nu har jag precis bakat chokladmuffins!
Testade ett nytt recept.När jag skulle ta ut dom skrek jag högt " HERREGUUUUD"
Dom var så enastående vackra! Jag kände att detta skulle bli något alldeles speciellt.
Tar en tugga och frågar samtidigt Nicke:
" - Vad tyckte du?"
" - mjaa-a-a-a"
" - Vadå?"
" - dom var ju ganska mustiga....och smakade inte så mycket choklad.
...... men det är ju bra.

Haha, så ja jag vet inte.


Ni som kommer och hälsar på nu inom kort kan få en muffins.
Först till kvarn är det som gäller. Det låter iofs lite frustrerande.
Att jag måste locka med muffins för att folk ska komma och hälsa på!
Men så är det inte. Det är alltid folk här och det är ju bra, alla vill hänga in "DaH MaLlA och NiKkEs pLaCe"

Fredag imorgon. Nicke ska på fest. Så jag blir själv.
Får se vad jag hittar på då . Är inget stort fan av talang faktiskt.
Men det lär väl bli att man sitter med en popcornskål och glor intensivt ändå.

Nu hade mitt kaffe blivit kallt också^
Ett tecken på att kanske sluta skriva.
Godnatt och HejDå  looovers!

Kommentarer
Postat av: agge

Ja, skulle verkligen behöva ta semester nu! åka ner till värmen och solen.. och Bosses glassbar då. Hade ju inte vart helt fel! men det har jag ju inte tid med... Saknar dej med mitt lilla hjärtegull! Tur att vi ses snart så jag få talla på dej lite, saknar verkligen våra mysiga stunder i sängen! ;O pusspusss Älska dej! <3

2009-04-02 @ 22:18:21
URL: http://angiieee.blogg.se/
Postat av: hanna

NamNam, Jag vill ha :D:D

2009-04-02 @ 23:25:21
URL: http://lurum.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej. Du kan väl skicka upp några muffins åt mej! Det lät gott det där med choklad du!

Visst är Hem Till Gården bra!!! Dvd:n har krånglat lite så jag har missat några gånger, fasen va förbannad man blir då. Slänger snart ut dvd:n genom fönstret.

Kramar kramar.

2009-04-03 @ 10:17:02
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: agge

mjo det kan man säga! Vilken propp! :S

2009-04-03 @ 12:13:03
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0