vår påskhelg .




Hemma i Linköping igen..
Det tog sin lilla stund men nu är vi hemma! :)


Torsdag: Kom iväg vid 3-tiden efter all tvättning och packning och tjoffs.
Resan gick vädigt fort, för fort kanske. Stannade som vanligt i Uppsala
och åt. Men också för att det är halvvägs. Men vi var i Sundsvall halv 9 .
Fikade, träffade folket och tog en sväng på O´learys! lugnt men trevligt.
Träffade ju Sanna och Agge <3

Fredag:
Vaknade och fick en dunderfrukost. En riktig påskfrukost. Åt
och åt, och åt hela dagen. God mat och en mängd av godis ! Åkte till
broder min på kvällen och spelade TP och träffade älsklingsmadde <3

Lördag: Vaknade och åt en dunderfrukost. Sen tog vi en sväng på Birsta.
För att inhandla alkohol till kvällen och kika lite. Tänkte att jag skulle
passa på att se om jag träffade lite folk på Ikea med. Och jag träffade ju
Ann-Sofie, vilket jag hade hoppats på. Hon med tjockmagen! VACKERT!
Glad att jag han se henne med mage med. Nu vill jag bara se lillbäsen .
Åkte hem, käkade lite plockmat, åkte till broder och hade lite fest.
Singstar blev det och herrans massa surr. Träffade Lina med <3
Kvällen avslutades på O´learys med massa dans och goda drinkar.
Men vart var alla folk?

Söndag: Inte ett dugg bakis, bara lite trött ! Mormor och morfar kom på
middag, och vi åt och åt och åt hela dagen igen! På kvällen kom tjejerna
förbi en sväng. Sen blev det lite packning.

Måndag åkte vi hem. Tog en stund. Alla skulle hem efter en påskhelg så
vi stod i bilkö på E4:an i två timmar alldeles innan Gävle. Hyffsat less !


Helgen har varit bra. Träffade alla och hade det riktigt skojsigt.
Har ätit upp mig en del känns det som. Usch! Så idag blir det
träning. Men först upp på skolan en sväng.

HejDå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0