yey för powernap!


vad trött jag är!
jag blir helt förstörd av att jobba så här tidigt.
men det gick bra iaf. Känner att det börjar rulla på.
Nu blir det nog inget jobb innan påsk.

tandläkaren igår. Det besöket har inte ändrat min
inställning till de besöken. jag hatar verkligen att gå dit.
att det alltid ska göra så förbannat ont. Behövde inte
laga nåt hål iaf. Gjort en gång och vill aldrig utsätta mig
för det igen. ta bort tandsten är inte så jävla mycket bättre.

ja efter det blev det frisören. Känns skönt att man har hittat
en frisör som alltid gör mig nöjd. Toppade litegranna, vill ju somsagt
att det ska växa lite mera, sen slingade jag det. Bästa slingningen
på mycket länge. Jag är inte orangehårig eller kycklinggul :O

Klockan 1 ska jag på föreläsning. Kommer nog att somna!
Sen blir hem hem och byta om för ett gympass.
Ikväll kommer jag nog att somna ovaggad.

Powernap nu!

Kommentarer
Postat av: agge

haha jag har också gjort slingor, i söndags! :P sen ska jag göra en gång till nu snart! Vad roligt och se hur ditt hår blev då! Snart ses vi malla! :D wiiiee! ringde dej igår men fick inget svar.. Jag gör ett nytt försök senare ikväll så ha telefonen med dej! :)Saknar dej! pusssss!

2009-04-07 @ 13:33:44
URL: http://angiieee.blogg.se/
Postat av: mill

Klippte du dig hos carro? :O :D

2009-04-07 @ 17:50:30
Postat av: Annsofie

Hejhej! På lörda jobbar jag 12-15(kassan), sönda 12-15(kassan) och månda 14-18(Info) Så jag hoppas att du kommer förbi och säger hej! :) kram

2009-04-07 @ 22:04:52
URL: http://annso.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0