NEDRÄKNING


dåligt med bloggandet senaste dagarna! Men har haft fullt upp och vädret har ju varit helt underbart. Så det har jag ingen lust eller ork att sitta här. Har iofs inte hänt så mycket intressant heller.

Jag jobbade min sista schemadag i fredags. Vilket betyder att jag är ledig nu hela veckan och har börjat nedräkningen till skolan. Kan inte förstå att om en vecka är jag tillbaka i skolbänken igen, på allvar! Vart tog sommaren vägen egentligen? Den har bara rusat iväg och nu går vi mot mörka gråa dagar. Ändå känns det som man har hunnit med en del, har varit fullt upp.

Augusti bjuder på en hel del födelsedagar. Så utan tårta lär man inte bli.

12.e Madelene
16.e JAG
17.e Malin
18.e Sanna
20.e Carina
22.a Andreas
23.e Mormor
26.e Victor

Ska hem till Sundsvall nu i helgen för att bl.a fira min födelsedag, träffa alla och fira mormors 70årsdag. Nicke åker som vanligt på träningsläger varje gång jag fyller år :P Vi får fira mig här hemma med på söndagkväll när vi alla kommer hem.

Dagens att-göra-lista.

Banken
Hämta ut ett paket
Tvätta
Städa
Handla
Träna

Allt detta är verkligen ett måste. Tvätthögen väller ut, kylskåpet ekar, och dammråttorna vimlar omkring mig!

...frukost nu kanske.

Kommentarer
Postat av: agge

Men malla! vart är önskelistan dåå? :O

2009-08-11 @ 15:04:16
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0