ÖNSKELISTA


eftersom mina nära och kära där hemma är i behov av att veta vad jag önskar mig i födelsedagspresent har jag lovat att göra en. Vilket jag naturligtvis är väldigt glad över att dom vill veta :)

Pengar
Presentkort IKEA
Avkylningsplatta till datorn
Underkläder
Diskmaskin
Locktång
Vägglampa till balkongen
Prydnader till lägenheten?
Golvfläkt - Så himla varmt i lägenhet
Skolmaterial - block, pennor, en bra kalender osv.
Våffeljärn
Ring
En helkroppsspegel
Filmer
2st dosmojenger till mina wiidoser
Kastruller
Parfym


En liten lista där att kika på.
Fyller på om jag kommer på något mer ;D

enjoy...

Kommentarer
Postat av: Tatsiana

Nej, två lastbilar släppte inte fram mig när jag skulle upp på motorvägen så jag frågade honom vad jag skulle göra typ. Så bara för det så klarade jag inte det. Kan berätta mer sen. Allt annat var perfekt sa han.

2009-08-11 @ 21:37:22
URL: http://tatsiananestserava.blogg.se/
Postat av: petra

EN SPEGEL!!!

2009-08-12 @ 15:47:18
Postat av: Sandra

Vi behövde väl inte vara där 8? Skulle väl regestrera oss innan tio bara, innan själva välkomsttjofräset? Så nio borde väl räcka, annars får man ju sitta och vänta så himla lääänge. Vi får iaf bestämma ngt tillsammans så slipper vi som sagt gå själva!! Har du ritat din skylt än? =O Jag har och den blev jätte ful, men det får man väl bjuda på =P hehe.. PUSSen!

2009-08-12 @ 16:38:43
URL: http://missloord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0