UPDATE


...från Sundsvall!
Ställde klockan på 6 imorse och klev upp och gick på toan. Kände att det var lika bra att inte gå och lägga sig igen. Så klädde på mig, slängde i mig en risifrutti, pussade på min trötta nicke och åkte med riktning mot Sundsvall. Halv 7 kom jag iväg. Spelade hög musik och rörde på mig hela tiden för att inte riskera att somna. Stannade¨på vanliga stället i Uppsala och drack en kaffe och sen i Tunnebro för en kisspaus. Annars har det varit raka spåret.


Trött i huvudet på all musik och ont i ögonen. Och nu ska jag iväg och fixa ett nytt pass, YEY!
För sista helgen i aug bär det av, någonstans, och det ska bli underbart! Hoppas det finns någon resa kvar.


Ikväll ska jag firas här hemma.
Men kom ihåg - Jag fyller år på söndag!

Nu blir det marknad och nytt pass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0