GOTT NYTT ÅR ALLA!


Sista dagen på år 2009 och kan väl inget annat säga att
det har generellt varit ett topppenår! Tror mycket till det
beror på min flytt till Linköping och allt som hör där till.

Nicke sover fortfarande men jag kunde inte riktigt somna
om efter klockan ringde vid 11. Jag blev för stressad när
jag tänkte på att vi ska vara klara id kl 3 och jag har inte
riktigt bestämd min nyårsblåsa än eller bestämt mitt år.
Ni vet hur det är - jag är tjej! Har iaf satt på locktången nu
så jag verkar ha bestämt att de blir lockar. Fastnade här
och framför barnen i bullerbyn på tv.

Våra planer för dagen är att först vara hos Green och äta
middag ett gäng och sedan går vi hit och fortsätter kvällen.
Jag har varit duktig att sätta upp en lapp, så grannarna är
informerade. Men det blir nog bra och ett jävla röj :D

Nu måste jag ta tag i allt, känns som det är mycket att göra!

GOTT NYTT ÅR ALLA BÄSTATSTE OCH KÄRASTE VÄNNER!
VI HÖRS SENARE OM DET GÅR ATT KOMMA FRAM ÖVERHUVUDTAGET!



Kommentarer
Postat av: Agge

Ha det så kul ikväll darling och så ses vi om några dagar! Puss <3

2009-12-31 @ 19:25:26
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0