NEDRÄKNING!


.. 3 dagar kvar på året!
Har ni lyckats med det ni skulle?

Tillbaka i Linkan! det känns bra.
Har haft underbara dagar i Sundsvall. Tiden gick väldigt fort.
Men kände att det gör inte så mycket, skah ju tillbaka om ca
3 veckor igen när mamma tar examen och blir sjuksyster :)

Julen är jag nöjd med när det gäller allt. Det var en lugn och
avkopplande dag med massa mys, mat, godis och klappar.
Sitter just nu och dricker ett glas bubbelvatten från den nya
Sodastreamen, och det smakar riktigt gott. Har även handlat
hem youghurt och frysta bär så vi kan inviga blendern och
göra en smoothie! Som sagt, det var en bra julafton.
Juldagen var lika oplanerad som alla andra år. Vi satt på mitt
gamla rum jag, lina, agge och emelie. Roligt att träffa henne
igen. Vi kan inte minnas sist vi gjorde det så det var på tiden!
Vi drog till det nya stället memento, iaf nytt för mig och lite
nytt för Sundsvall. Gillade stället, sjöng karioke och drack gott!
Drog mig hemåt vid 3 då jag insåg att jag skulle upp om 4timmar.
Tåget mot Linköping gick 08.00 på morgonen. Lagomt trött eller
fruktansvärt trött. Sov hela vägen till Sthlm så det gick fort.
Resan ner gick smidigt och bra mot för resan upp.

Väl hemma åkte vi ut till Vikigstad och stannade över natten där.
Det var länge sen nu och det är alltid lika härligt att vakna upp där.
Fikade och åt hela dagen eftersom det var besök från Katrineholm.
Kände mig ganska uppsvälld, vilket jag iofs har jag hela julen.
Alltis samma sak varje år, det blir mycket fika och mat. Men jul en gång bara!


Har precis käkat middag och nu sitter vi och diskutera nyår.
Har redan informerat grannarna om vad som komma skall.
Blir nog att göra systemet imorgon innan det blir kaos och utplockat.
Hoppas på att det blir ett bra nyår och ett bra år 2010.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0