TILL DIG SANNA!


Ja jag fick lite dåligt samvete efter att läst din blogg
om hur ingen vill prata med dig en fredagskväll och
att ingen av oss uppdaterar , så du börjar fundera om
tiden har stannat upp där borta på Gran Canaria - Men här är jag!

Den här veckan har varit fullt upp med skolan. Bara massa
grupparbeten och andra uppgifter som måste göras. Men
det har flytit på rätt bra. Jag ser fram emot att vila upp mig
ordentligt snart då vi har jullov mellan 18/12-11/1, yäää!
Åker hem till Sundsvall över jul . Känns lite konstigt att vi
inte kommer vara samma gamla vanliga gäng på juldagen.
Du är där och alla andra vettefan! Möjligtvis blir det bara jag
och lina om agge går på återträffen med LS3. Men vi ska röja!

Det har varit kallt här hemma. Även i Linköping faktiskt :P
Men idag är vi på plussidan igen, skönt. Ingen skymt av snö
här än, men i Sundsvall hade det snöat idag och var -10!

I veckan har jag hunnit med två stycken julbord med.
Herregud alltså, jag brukar nöja mig med ETT varje år
och det är på julafton. Då jag knappt får i mig något .
I tisdags drog vi ihop ett gäng och hade lite knytis-julbord!
Och igår var jag på årets studentjulbord. Så nu är jag less
på allt som heter janssons, köttbullar, lax och allt annat!
Tackar gud att det är tre veckor till nästa gång.

Snart Jul ! Vad önskar du dig Sanna? :)
Jag har försökt knåpa ihop en önskelista. Det slutade med
rätt mycket tjoffs ändå. bara för att! Men jag hoppas att jag får allt.
Nyår som vanligt - Noll koll! Alltid är det så, fast du är där borta! så
man kan ju konstatera att det aldrig har varit dig det har hängt på :D

Ikväll har det varit lugnt, väldigt lugnt! skönt har det varit.
Imorgon blir det nog så med. Sist jag hade en helslapp helg
var i augusti, så jag ska njuta av varenda sekund!


Sådär, nu har du fått en liten snabb uppdatering!
Vi hörs på msn snart hoppas jag. Ta hand om dig och jag ser
fram emot lite bilder nu på placet, så jag vet vad som väntar :P
Saknar dig! <3

Kommentarer
Postat av: sanna

Aaah va du ar snall gumman :)

Jag har tyvarr inte tid att svara precis nu, men jag ska svara sa fort jag kan jag lovar !

Imorgon kommer det troligtvis komma upp lite bilder, har knappt lite nu och idag kom Nathalie som ska bo med oss ocksa sa det blir nog utgang ikvall :) Skot om dig gumman sa hors vi snart :D



PUSS LOVE YOU

2009-12-05 @ 18:33:57
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0