Finbesök här hemma .


Vi har haft besök i helgen, av Agge och Lina : )
Det har gått alldeles för fort. Dom åkte för en
timme kanske . Skulle ju egentligen vara kvar
tills imorgon, men vi misstänker att det kanske
går magsjuka här hemma. Och ni som känner
Agge vet ju hur hon blir bara hon hör ordet "magsjuka".
Så det blev hemgång för dom ikväll redan - tråkigt !

Men vi hann med en del fest och mys.
Så jag är mycket nöjd ändå .. <3

Ikväll är det superbowl. Eller ja, inatt .
Ska väl iaf se lite av det. Får se när jag blir trött.
Ska ju på arbetsintervju imorgon kl 12. Så man
kanske ska vara lite pigg och alert ;D - nervös !
Känner ju nu att det skulle vara väldans kul om jag får det.

Nu lagar någon mat i köket.
Ska se vad min man hittar på : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0