hejsanhoppsan.


jaha, då var det dax igen då : )
I bilen på väg från skolan fick jag
ett samtal från Ica Maxi. Så dit ska
jag på arbetsintervju nästa fredag.
Vad är det man säger? - Ketchupeffekten.

Efter gårdagen var jag helt slut i kropp och själ.
Så inatt har jag haft en underbar sömn. Inte vaknat
någonting och inte drömt något oroande eller så.

Fredag idag. Blir ensam hemma en stund ikväll.
Nicke skulle ut och käka med jobbet och tacka av
någon medarbetare. Så jag tror att jag ska ta mig ut
till IKEA och handla lite. Möblerade om lite och flyttade
in den lilla vita soffan i vardagsrummet igår. Kände ju det
att vi är mer folk där inne så det gör sig mer använd då.
Det blev bra måste jag säga. NU fattas det ju bara kanske
någon matta i hallen och i vardagsrummet, gärna några
nya lampskärmar och soffkuddar. Vill byta gardiner med.
Så får se om jag kanske hittar nåot skoj. Så min kväll består
av heminredning, en bok och program på tv:n - än så länge!

Danko Jones på Stadhuset i Sundsvall ikväll .
jag vet några som kommer att vara där iaf - ha så kul!

Storhandlade igår. Det tar sin lilla tid att handla så där mycket själv.
Men nu är det fullt förhoppningsvis ett bra tag framöver. Men blir inget
avancerat för mig idag. Ett nudelpaket blir säkert bra.

Helgen blir nog fartfylld och rolig.
Innebandy och lite fest imorgon : )
Söndag fixa klart lite eluttag i lägenheten åså.

vänner på femman nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0